Фірмовий стиль
Зовнішній вигляд вашого бізнесу так само важливий, як і ваш власний. Особливо коли йдеться про взаємодію зі споживачем. У суворому ринковому середовищі надзвичайно важливо сформувати правильний імідж компанії, викликати довіру до неї, підвищити рівень товарів та послуг в очах клієнтів та партнерів, виділитись серед конкурентів.
Базові елементи фірмового стилю
Відправною точкою розробки фірмового стилю є визначення основної ідеї. Ідея, як правило, спирається на специфіку діяльності компанії, переваги, унікальність та низку персональних властивостей. Своє графічне втілення ідея знаходить у базових елементах стилю.
Набір базових елементів містить логотип, кольорову гаму, фірмовий бланк, візитну картку, папку для документів, поштовий конверт.
Додаткові елементи
Слід пам'ятати, що фірмовий стиль компанії це ще ряд супутніх матеріалів, без яких основні завдання розробки стилю будуть вирішені частково, а взаємодія зі споживачем буде недостатньо повною.
- Дизайн сувенірної продукції (візитниць, кухлів, фірмових ручок та олівців, брелоків, запальничок та ін.);
- Дизайн вивісок, штендерів, покажчиків та інших носіїв зовнішньої реклами;
- Дизайн спецодягу (комбінезонів, спецівок, кепок, майок тощо).
Логобук, гайдлайн, брендбук
Залежно від цього, яким був комплекс робіт із розробки фірмового стилю, визначається необхідність створення супровідної документації.
Логобук містить докладний опис логотипу та інструкції з його використання. Надається детальна інформація з принципів побудови логотипу, масштабам, колірним схемам, варіантам використання.
Гайдлайн є набором правил використання графічних складових бренду. У ньому прописані всі необхідні параметри елементів та наведено рекомендації щодо їх застосування у рекламній продукції будь-яких видів.
Брендбук регламентує всі сторони візуального існування бренду, є джерелом відомостей про місію компанії та її фундаментальні цінності. Іншими словами, брендбук є керівництвом з управління брендом. Брендбук містить у собі логобук і гайдлайн.
Результат
Власний візуальний стиль компанії, впізнаваність бренду, довіра клієнтів та партнерів, позитивний імідж та підвищений корпоративний дух.