Якщо у вас виникли питання, ви можете сміливо поставити їх прямо зараз, і ми дамо вам найближчим часом відповідь.
Внесіть інформацію про ваш проєкт у форму, і ми запропонуємо оптимальні терміни його реалізації та сформуємо приблизну вартість.
Контекстна реклама — це текстові оголошення, які показуються користувачам пошукових машин чи сторінках інших сайтів, близьких до тематики. На пошукових машинах контекстна реклама працює наступним чином: користувач вводить пошуковий запит і поряд з результатами пошуку в добре помітної області екрана показуються ваші рекламні оголошення. При цьому у вас є можливість виділити цільову аудиторію, вказавши інтереси користувача, регіон, час показу та інші налаштування.
Одними з найбільших рекламних компаній з текстової реклами є Директ та Google AdWords, які в сумі становлять близько 80% цього ринку. Текстові оголошення показуються на основі аукціону, тому вартість рекламної кампанії багато в чому залежить від конкуренції.
Даний вид реклами дозволяє ефективно та недорого збільшити відвідуваність сайту. На відміну від контекстної реклами під час реклами на інформерах немає можливості обирати аудиторію, відсутня принцип аукціону — що впливає вартість такої реклами. Вартість кліку за такою рекламою, як правило, у 2-5 разів нижча, ніж за контекстним банером.
В основному дана реклама проходить на ресурсах новинної тематики портального типу, що не мають загальної тематики, але з великою відвідуваністю. У власників майданчиків є можливість керувати зовнішнім виглядом блоку інформерів, тому вони можуть бути різного формату, але зазвичай — це зображення формату 60×60 px і невеликий супровідний текст.
Після публікації сайту в інтернет необхідно провести низку заходів, щоб сайт міг бути знайдений через пошукові системи та був присутній в основних інтернет каталогах.
1. Статистика
У цей етап входитиме встановлення невидимого лічильника відвідуваності. Отримана інформація буде відправною точкою, з якою порівнюватимуться наступні результати пошукової оптимізації.
2. Складання семантичного ядра запитів
Одним із найважливіших етапів є визначення списку пошукових запитів пов'язаних із тематикою сайту з метою подальшої оптимізації під ці запити. Використовуючи статистику запитів пошукових машин, а також аналіз конкурентів, необхідно скласти список найкращих пошукових запитів, за якими повинні приходити цільові відвідувачі і на які ми орієнтуватимемося. Список запитів узгоджується із замовником. Протягом роботи він розширюватиметься та вдосконалюється. Кожен запит характеризується своєю частотою (популярністю). Частота показує, скільки разів на місяць цей запит вводять користувачі.
3. Пошукова оптимізація сторінок сайту
На цьому етапі оптимізації сайту буде проводитися кропітка робота з насичення сторінок вашого сайту ключовими словами та фразами, взятими зі складеного семантичного ядра. Сторінки вашого сайту вибудовуються та організуються таким чином, щоб ключові слова та фрази знаходились у місцях найбільш сприятливих, з погляду пошукових машин та зручності використання сайту самих клієнтів.
Оптимізація сторінок сайту створює сприятливі умови для знаходження вашої сторінки пошуковими системами, оптимізація «повідомить» пошуковим системам про те, що ваша сторінка найбільше відповідає даному запиту потенційного цільового відвідувача. Що, у свою чергу, збільшить надходження відвідувачів.
В ідеалі всі сторінки сайту мають бути оптимізовані — внести такі зміни в текст, мета-теги, заголовки, щоб пошуковик вважав, що вони найкраще відповідають запиту користувача. Для цього необхідне написання оптимізованих текстів та блоків.
4. Підготовка варіантів описів сайту для реєстрації безкоштовних інтернет-каталогах
З урахуванням тематики сайту та орієнтованих пошукових запитів будуть підготовлені тексти посилань та необхідна інформація для реєстрації у каталогах.
5. Подання заявки на індексацію у пошукових системах
Хотілося б додати, що оптимізації будуть вжиті не тільки для основних пошукових систем, таких як Google, Рамблер, Yahoo, Bing, але і менш відомих Апорт, Bigmir, Мета, Сова, Mail, Nigma, Webalta і т.д.
Після закінчення первинних робіт з оптимізації сторінок вашого сайту, вашому ресурсу необхідно пройти реєстрацію сайту у цих пошукових системах. Реєстрація сайту дозволить повідомити пошукові системи про існування вашого ресурсу раніше, ніж це зроблять пошукові роботи цих пошукових систем.
Протягом невеликого періоду часу (від двох тижнів до 2 місяців, залежно від пошукової системи) після подання заявки на реєстрацію пошукові машини здійснять індексування Вашого ресурсу, і він почне з'являтися в результатах пошуку за ключовими словами та фразами, що задаються потенційними клієнтами.
6. Реєстрація в каталогах
Реєстрація в каталогах дозволить залучити більше відвідувачів, а також інформація про ваші сайти з'явиться і на інших ресурсах, що вплине на збільшення авторитетності вашого сайту. Важливим кроком є реєстрація сайту в Яндекс каталозі.